From all of us to all of you <3

Det startet i de deilige førjulsdager i London…for 4 år siden…

Første året var det noe nytt….og spennende.

Andre året ble det en gjentagelse, men med en ny vri….. 

Det tredje året kunne vi kalle det en tradisjon.

(dette er mitt Elsa-kostyme fra i fjor, som jeg prøver på hotellet i London. Ikke helt enkelt å få på seg en kjole i str 6 år……)

Utgangspunktet starter alltid med tilgjennelighet av varene…altså kostymer!

London er jo et mekka for absolutt alt…uansett hva du er ute etter…..

Og barnslig som jeg er, ser jeg humor og glede i kropp/personlighet/kostymer/utkledning/parykker….

 

Det vil si et pent dekket bord, service, glass, noe å spise, drikke…..før det til slutt glir “over og ut” av naturlige årsaker…

Et spisestuebord,(en litt for kort duk), litt lyseblå tyll, ballonger, julekuler, lys, honeycombs, litt snø, frostet girlander…og ellers pynt & stæsj i turkis, lyseblått, hvitt, sølv og frost…så er man godt på vei 🙂

Ingen av de andre jentene vet hva som venter dem….hverken av kostymer eller bordpynt…

De får hver sin pose med klær og accessories for så å bli sendt til hvet sitt rom for å kle på seg… med stor frykt for at de er den eneste som har fått akkurat det kostymet.

Dett var altså fra 3.året og temaet var Frozen eller Frost….med Elsa og Olaf i fokus <3

Pelsputer i ryggen, selvfølgelig.

Vakre små “Olafer” som bordkavaler. (Lånt. Egentlig laget til barnebursdag av ei venninne)

Lunsjen ble holdt i 2.etg over butikken. Hyggelig lokale med “alle” rettigheter….

Du vet, når du har handlet inn til Frost tema og lander på Gardermoen…og det første som møter deg i Taxfreen er Proseccoflasker med akkurat den riktige fargen….ja, da er det julaften litt for tidlig 😉

Iskald Prosecco..selvfølgelig med matchende etikett.

Tenne på lysene og dandere forretten som bestod av kaker kjøpt på Choco Loco

Snømann-makron, blå makron med frost-stjerne, snøkrystaller og blå konfekt…

Det er forretten sin det 🙂

 

Så var jentene ferdig skiftet og kommet opp. Storfornøyde med “årets” kostymer var det bare å sprette Proseccoen, nyte forretten før vi tok sats og forberedte oss til fotoshoot 🙂

Ikke “bare bare” å få rigget seg til med altfor små, altfor trange og altfor korte kjoler……

…og altfor mye Prosecco….

Men vi fikk samlet oss og av en fotoshoot på ..Ja, sikkert tusen bilder……

…er disse de eneste som kan vises offentligheten, dessverre….

Har du sett på makan til vakre “Olaftøfler”? Både foran og bak <3

Ikke bare bare å komme seg opp fra gulvet lenger…

Her fra første året ( 2014 ) Nissemor med alvene….

Jeg er helt sikker på at vi kunne konkurrert i et sånn amerikansk cheerleadingkonkurranse.

Vi hadde nok vunnet med denne 😉

Året 2015 var temaet fortsatt nissemor og alver…dog i en litt annen utgave…

De 5 små griser……

Bordet 2016.

Menyen…Det var tross alt Afternoon Champagne.

Og dette syns jeg var av passende bilder som kunne deles….

Når enden er god…..

 

 

…………………

……………….

……………………………….

……………………………………..

 

 

.

…er allting godt 🙂

 

 Håper dette gav dere en lystig start på søndagen 🙂

God 2.Advent 🙂 🙂

Hugs from London <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#jul #nissefest #frost #frozen #chocoloco #blogg #prosecco #temafest #blomsterlise

Dame i sin beste alder! Er glad i alt som er godt!!! Elsker blomster, mat, reiser, familen, venninnene mine, dyr, natur og ikke minst humor og sjølironi! Bloggen har vist seg å være et sted for alle mine hageprosjekter (som mannen min elsker å fullføre for meg) og alle mine lyster når det kommer til å utforske nye oppskrifter. Som Pippi sier, dette har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg sikkert...
Posts created 150

4 thoughts on “From all of us to all of you <3

  1. Herlig å lese, ble mye latter 😂du skriver godt å “levende ” med masse humor og selvironi! Digger deg du e helt rå 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top