Hilton Inn Humlehotell <3

 

Kanskje ikke akkurat Hilton men mer et pensjonat med sjarm.

 

 

Bier og Humler skal reddes og mitt lille bidrag ble dette idag 🙂 Egentlig så var det ikke bare mitt prosjekt heller. Jeg fikk god hjelp av både Henrik, Bastian….og Rolf.

Startet med en kasse som var ferdig rominndelt og bygde inn denne.

Hadde store planer om å gjøre alt selv egentlig men etter å ha blitt gjort narr av sageteknikken min, fikk Henrik overta den delen.

(Ingen som sager på den måten mente han)….så da ba jeg han om å vise meg riktig…og etter 1-2-3 så var plankene ferdig saget i riktig lengder.(lettlurt mann 😉 )

Ganske lurt, syns jeg 😉 

 

Litt beis først og så hjalp Bastian meg med å samle hul, gammel og tørket kvist og kvast som vi skulle bruke i rommene.

 

Rolf prøver så godt han kan med det han kan….å stjele kvist og å være sjarmerende! Kan jo ikke bli sint på den gutten!

Henrik hadde ikke trua på at jeg mestret drillen heller han…..så jeg lot han vise meg igjen….

Og Henrik viste villig vekk, hull etter hull etter hull……

 

Min andre gode hjelper i dag, Bastian. Vi klipte siv i riktig lengde og begynte innredningen.

 

Litt potetgull til Rolf som takk for hjelpen.

 

Tilslutt hang vi det opp på en midlertidig plass. Egentlig skal det få fast plass nede ved hønene. Må bare få laget et blomsterbed der først og skaffe til veie litt blomster som humler og bier er ekstra glad i.

 

Så får tiden vise om de setter pris på huset sitt og vil trives, og om vi har bygd og innredet etter deres smak.

Hadde jo vært hyggelig om det ble noe fornuftig ut av dette eller om det bare blir til pynt…

…uansett,så syns jeg det ble ille sjarmerende og fint jeg 🙂


 

Klem fra Blomsterlise <3

 

 

#humlehotell #hage #biehotell #fredrikstadblomster #korksterrasse #franskbulldog

Dame i sin beste alder! Er glad i alt som er godt!!! Elsker blomster, mat, reiser, familen, venninnene mine, dyr, natur og ikke minst humor og sjølironi! Bloggen har vist seg å være et sted for alle mine hageprosjekter (som mannen min elsker å fullføre for meg) og alle mine lyster når det kommer til å utforske nye oppskrifter. Som Pippi sier, dette har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg sikkert...
Posts created 150

4 thoughts on “Hilton Inn Humlehotell <3

  1. Du assa 🐝🐝🐝 snill mot både store og små’ skikkelig kost hotell syns jeg – liker de snille gutta som stiller opp for deg også – særlig han på 4 bein🐶😍 sjarmøren himself’ ha en super kveld❤️

  2. Kristi Pedersen: Takk, så koselig 🙂 Og takk for kommentar. Nå er det flyttet til sin opprinnelige bestemte plass, så håper hotellet blir fullt belagt etterhvert 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top